Luksemburgu ofron transport publik falas – Shqipëria mbetet peng e premtimeve boshe …

Nga Redaksia:

Në vitin 2020, Luksemburgu bëri histori duke u bërë vendi i parë në botë që ofron transport publik falas në të gjithë territorin e tij. Me një investim vjetor prej mbi 500 milionë eurosh, qytetarët dhe turistët mund të udhëtojnë pa paguar asnjë qindarkë, nga rrugët e mbushura me njerëz të kryeqytetit deri në zonat më të largëta rurale. Ky model ka lehtësuar lëvizshmërinë dhe ka promovuar një model global të qëndrueshmërisë, duke zvogëluar trafikun dhe mbingarkesën.

Ndërkohë, Shqipëria vazhdon të mbetet peng e premtimeve boshe për modernizimin e transportit publik, veçanërisht për hekurudhat dhe tramvajin. Qeveritarët shqiptarë kanë shpallur projekte të mëdha për rehabilitimin e linjave hekurudhore dhe ndërtimin e linjave të tramvajit, por shumë prej këtyre projekteve kanë hasur në vonesa të mëdha dhe mungesë transparence.

Projektet e hekurudhave në Shqipëri:

Linja Durrës–Rrogozhinë: Ky projekt ka një kosto totale prej 121 milionë eurosh, me një financim të përbashkët nga Banka Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim (EBRD) prej 30 milionë eurosh.

Linia Durrës–Tiranë–Rinas: Ky projekt ka një kosto totale prej 92 milionë eurosh, me një kredi nga EBRD prej 36.9 milionë eurosh.

Linia Tiranë–Prishtinë: Ky projekt ka një kosto totale të vlerësuar prej 700 milionë eurosh.

Projektet e tramvajit në Shqipëri:

Tramvaji i Tiranës: Ky projekt ka një kosto totale të vlerësuar prej 120 deri në 155.5 milionë eurosh.

Projekt Kosto totale (milionë €) Statusi aktual

Luksemburg 500+ (vjetore) Aktiv dhe funksional
Shqipëri 92–700 Në ndërtim ose në fazë planifikimi

Ky krahasim tregon se, ndërsa Luksemburgu ka investuar në mënyrë të qëndrueshme dhe të vazhdueshme në transportin publik, Shqipëria ka hasur në vonesa dhe mungesë transparence në realizimin e projekteve të saj. Është e nevojshme që qeveria shqiptare të angazhohet më seriozisht për modernizimin e transportit publik dhe të sigurojë që këto projekte të realizohen në kohë dhe me efikasitet.

Është koha që premtimet për modernizimin e transportit publik të shndërrohen në veprime konkrete. Qytetarët shqiptarë meritojnë një sistem transporti modern, të sigurt dhe të qëndrueshëm, ashtu siç ofrohet në vendet e tjera evropiane. Qeveria duhet të angazhohet për të realizuar këto projekte dhe për të siguruar që Shqipëria të ketë një sistem transporti që i shërben qytetarëve të saj.

Nëse Luksemburgu, një vend i vogël me burime të kufizuara, mund të ofrojë transport publik falas, Shqipëria, me potencialin e saj të madh, mund dhe duhet të bëjë më shumë për qytetarët e saj.

Ndalohet kopjimi pa lejen e portalit PatriotikMedia.al. Ky material është i mbrojtur sipas ligjit nr. 35/2016 për të drejtën e autorit dhe të drejtat e lidhura me të.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *